Regulamin serwisu oraz aplikacji mobilnej.

Regulamin serwisu oraz aplikacji mobilnej.
Regulamin
§ 1. DEFINICJE
Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte zostaną poniższe pojęcia pisane wielką literą należy przez nie rozumieć:
korzystająca z Serwisu lub Aplikacji lub składająca Zamówienie;
10. Przerwa – czasowe zaprzestanie pracy Serwisu (w tym jego poszczególnych podstron
lub funkcji) lub Aplikacji, które będzie potrzebne ze względów technicznych, np. w związku z prowadzonymi konserwacjami, modyfikacjami lub naprawami Serwisu lub Aplikacji;
13. Siła Wyższa – jakiekolwiek zewnętrzne zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym lub
przypadkowym, na które Usługodawca i Klient nie mają wpływu lub nie mogą mu zapobiec, obejmujące między innymi zamieszki, strajki, konflikty zbrojne, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe;
14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego Diety (lub Diet) objętej Zamówieniem, zawarta pomiędzy Klientem a Usługodawcą;
15. Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta przy wykorzystaniu Serwisu lub Aplikacji, wymienione w § 3 Regulaminu;
16. Usługodawca – Proszę Zdrowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zamknięta 10/1.5, 30-554 Kraków. KRS: 0000849318, NIP: 6793201907, REGON: 386481569
17. Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
18. Zamówienie – Dieta (lub Diety) wybrane przez Klienta, jako przedmiot oferty złożonej
za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
10/1.5, 30-554 Kraków. e-mail: info@proszezdrowie.pl; nr tel.: 794 440 425; kontakt telefoniczny jest możliwy w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 9:00-17:00
III. Konto bankowe Usługodawcy: MBANK 71 1140 2004 0000 3102 8019 3818
§ 3. USŁUGI
1.
Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Klientów następujące Usługi:
I. a)
b) c)
Za pośrednictwem Serwisu:
udostępnianie na żądanie Klienta treści Serwisu, w tym informacji o dostępnych Dietach oraz zaproszeń do składania ofert, o których mowa w § 6 Regulaminu; założenie Konta na zasadach określonych w § 5 Regulaminu;
składanie Zamówień na zasadach określonych w § 7 Regulaminu;
II.
a) udostępnianie na żądanie Klienta informacji o Usługach, w tym informacji o
Za pośrednictwem Aplikacji:
dostępnych Dietach oraz zaproszeń do składania ofert, o których mowa w § 6 Regulaminu;
pomiędzy Usługodawcą a Klientem zostaje zawarta w chwili rozpoczęcia przeglądania
treści Serwisu przez Klienta, a wygasa z chwilą zaprzestania korzystania z Usług.
§ 4. WYMAGANIA TECHNICZNE I ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU I APLIKACJI
1. I.
II. III. 2.
3.
4.
W celu korzystania z Serwisu Klient powinien dysponować następującym
wyposażeniem:
Komputer lub urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet) połączone z Internetem i posiadające oprogramowanie umożliwiające dostęp do Serwisu;
przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript i plików cookies; aktywne konto poczty elektronicznej.
W celu pobrania i korzystania z Aplikacji Klient powinien dysponować następującym
wyposażeniem:
I.urządzenie mobilne (smartfon) z systemem Android (wersja 5+) lub iOS (wersja 11+), połączone z Internetem;
Usługodawca ma prawo do wprowadzenia Przerwy. O planowanej Przerwie, która może wpłynąć na normalne korzystanie z Serwisu lub Aplikacji, Usługodawca poinformuje Klienta przez zamieszczenie informacji o planowanej Przerwie w Serwisie.
W sytuacji awarii Serwisu Usługodawca dołoży wszelkich starań celem niezwłocznego
przywrócenia jego funkcjonalności.
§ 5. KONTO
treści: „Potwierdzam”; z chwilą tapnięcia zostaje zawarta umowa o świadczenie usług
w zakresie prowadzenia Konta.
niezwłocznie po złożeniu żądania jego utworzenia.
mailowego.
§ 6. OFERTA
Klient powinien skonsultować ze swoim lekarzem lub dietetykiem przed rozpoczęciem korzystania z Diet. Usługodawca informuje, że posiłki wchodzące w skład Diet nie są tworzone na indywidualne zamówienie Klienta, w związku z czym mogą nie uwzględniać jego
uwarunkowań zdrowotnych. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za dostosowanie Diety do jego potrzeb i przeciwskazań zdrowotnych.
§ 7. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
do bramy, preferowane godziny dostawy, miejsce dostawy, etc.);
XII. metoda płatności.
Zamówienia mogą być składane na jeden z następujących sposobów: za pośrednictwem Serwisu;
za pośrednictwem Aplikacji;
4.
I.
II.
III. przez kontakt mailowy lub telefoniczny z Usługodawcą zgodnie z danymi
kontaktowymi wskazanymi w § 2 ust. 2 pkt 2 Regulaminu.
5. Składanie Zamówień jest możliwe w następujących terminach:
nieposiadających Konta) adres e-mail i/lub numer telefonu.
§ 8. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Dzień złożenia zamówienia Poniedziałek Wtorek
Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
Godzina graniczna 23:59 23:59 23:59 23:59 23:59 23:59 23:59
Dzień realizacji (zamówienie przed godziną graniczną) Czwartek
Piątek
Sobota Poniedziałek Poniedziałek Wtorek Środa
Dzień realizacji (zamówienie po godzinie granicznej) Piątek
Sobota
Poniedziałek Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek
Zamówienia w miejscu wskazanym przez Klienta odbywa się każdorazowo na
odpowiedzialność Klienta.
§ 9. ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Dzień złożenia dyspozycji Poniedziałek Wtorek
Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
Godzina graniczna 23:59 23:59 23:59 23:59 23:59 23:59 23:59
Dzień realizacji (dyspozycja przed godziną graniczną) Środa
Czwartek
Piątek Sobota Poniedziałek Poniedziałek Wtorek
Dzień realizacji (dyspozycja po godzinie granicznej) Czwartek
Piątek
Sobota Poniedziałek Poniedziałek Wtorek Środa
5. Realizacja dyspozycji anulowania dostawy jest uzależniona od dnia i godziny złożenia dyspozycji zgodnie z poniższą tabelą:
Dzień złożenia dyspozycji Poniedziałek Wtorek
Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
Godzina Dzień realizacji (dyspozycja graniczna przed godziną graniczną) 17:00 Czwartek
17:00 Piątek
17:00 Sobota 17:00 Poniedziałek 17:00 Poniedziałek 17:00 Wtorek 17:00 Środa
Dzień realizacji (dyspozycja po godzinie granicznej) Piątek
Sobota
Poniedziałek Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek
6. Zmiana Zamówienia może wiązać się ze zmianą ceny Diety lub kosztów dostawy. Klient zostanie poinformowany w tym przedmiocie przez Usługodawcę. W przypadku wzrostu ceny w wyniku dokonania zmiany Klient obowiązany jest do dopłacenia różnicy zgodnie z metodą płatności wybraną przy złożeniu Zamówienia, chyba że Strony ustalą inną formę. W przypadku, gdy po zmianie cena będzie niższa niż pierwotnie ustalona, Usługodawca przeliczy kwotę nadpłaty na punkty lojalnościowe, które będą mogły być wykorzystane przy kolejnym zamówieniu i przypisze je do konta Klienta, chyba że Strony ustalą inną formę.
§ 10. CENY, KOSZTY DOSTAWY I PŁATNOŚCI
1. Ceny zamieszczane w Serwisie i Aplikacji zawierają podatek VAT (ceny brutto) i podawane są w złotych polskich.
2.
3. I. II. 4.
Klient nie jest obarczony kosztami dostawy. Niezależnie od strefy dostaw, są one darmowe.
Klient ma możliwość wyboru formy płatności za Zamówienie spośród następujących:
płatność online za pośrednictwem Dostawcy Usług Płatniczych;
przelew bankowy;
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta, Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 11. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
VIII. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
IX. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
XIII. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 12. REKLAMACJE
§ 13. POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
1. Konsumentowi, po zakończeniu procedury reklamacyjnej, przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym Konsument:
I. uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
II. uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej