hero image
image image

Najczęściej
zadawane pytania

Warunki zamówienia/dostawa

Jak mogę zamówić dietę?
To bardzo proste - przez sklep na naszej stronie, znajdziesz go TUTAJ. Jeżeli już korzystałeś/korzystałaś z naszych pudełek, zaloguj się na swoje konto i odnów dietę lub zamów inną, a jeżeli to twoje pierwsze zamówienie to zachęcamy do założenia konta.
Dietę możesz kupić nawet na jeden dzień – przekonaj się i zamów dzień próbny w atrakcyjnej cenie. Zachęcamy również do zainstalowania aplikacji mobilnej, dzięki której z łatwością możesz zarządzać zamówieniami, składać nowe, oceniać dania, sprawdzać menu, zmieniać adres dostawy i wiele więcej!
Pobierz ją tutaj na Android i iOS
Gdzie dostarczamy i czy dostawa jest darmowa?
Paczki dostarczamy do wielu miast i miasteczek na terenie całej Polski, aktualną mapę ze strefą dostaw znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce DOSTAWA.
W strefach oznaczonych na mapie kolorem zielonym dostawa jest darmowa. W strefach pomarańczowych i czerwonych obowiązuje dopłata do przesyłki - żeby poznać kwotę dopłaty, wystarczy się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie.

Jeżeli nie ma na mapie Twojej miejscowości napisz na: info@proszezdrowie.pl
Kiedy dostanę pierwszą paczkę?
Zamówienia przyjmujemy z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem, czyli jeśli chcesz otrzymać dietę w poniedziałek, masz czas na złożenie zamówienia do północy w piątek.

PAMIĘTAJ: paczki na weekend dostarczamy w sobotę rano, więc na złożenie zamówienia zarówno na sobotę jak i niedzielę, masz czas do północy w czwartek. Realizujemy tylko opłacone zamówienia, płatności należy dokonać najpóźniej na 48h przed pierwszą dostawą.

Jeżeli płacisz przelewem tradycyjnym, środki muszą się zaksięgować na naszym koncie najpóźniej na dwa dni przed dostawą, dla pewności wyślij potwierdzenie przelewu na adres rozliczenia@proszezdrowie.pl
W jakich godzinach i dniach realizowane są dostawy?
Dostawy realizowane są w godzinach wczesnoporannych (przedziały godzinowe zależne są od strefy) przez 6 dni w tygodniu, nie później niż do godziny, którą podasz w trakcie składania zamówienia.

PACZKI NA WEEKEND (sobota, niedziela) DOSTARCZANE SĄ W SOBOTĘ RANO.
Kiedy mogę anulować dostawę, przenieść ją na inny dzień lub zmienić adres dostawy?
Zmiany/rezygnacje, przesunięcie diety na inny termin, wstrzymanie dostaw można zgłaszać najpóźniej do godz. 17:00 na 3 dni przed planowaną dostawą (jeżeli chcesz zrezygnować z dostawy lub zmienić dietę np. na piątek, musisz to zgłosić do wtorku do godz. 17:00). W przypadku zmian zgłoszonych w późniejszym terminie, koszty przygotowywania paczki pokrywa Klient.
Zmianę adresu dostawy można zgłosić najpóźniej do północy dnia na 2 dni przed planowaną dostawą (jeżeli chcesz zgłosić zmianę adresu np. na środę musisz to zgłosić do północy w poniedziałek)
W jakich godzinach można się z nami kontaktować?
Telefonicznie: 794 440 425 pn-pt 9:00-17:00 / sb 8:00-10:00 Na maile odpowiadamy najszybciej jak to jest możliwe – maksymalnie w ciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości. W przypadku wiadomości mailowych wysłanych w weekend, czas odpowiedzi może nieznacznie się wydłużyć. Szczegóły znajdziesz w zakładce KONTAKT.
Płatność za dietę
Podczas składania zamówienia można wybrać dwie opcje płatności: przelew online lub przelew bankowy. Płatności online za pośrednictwem Blue Media są automatycznie zatwierdzane, a zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Ponieważ realizujemy tylko opłacone zamówienia, płatności należy dokonać online najpóźniej na 48h przed pierwszą dostawą.
Jeżeli płacisz przelewem tradycyjnym, środki muszą się zaksięgować na naszym koncie najpóźniej na 2 dni przed dostawą, dla pewności wyślij potwierdzenie przelewu na adres rozliczenia@proszezdrowie.pl.
Warunki odstąpienia od umowy / Rozpatrzenie reklamacji
Rezygnacje, przesunięcie diety na inny termin, wstrzymanie dostaw można zgłaszać najpóźniej do godz. 17:00 na 3 dni przed planowaną dostawą (jeżeli chcesz zrezygnować z dostawy np. na piątek, musisz to zgłosić do wtorku do godz. 17:00).
W przypadku zmian zgłoszonych w późniejszym terminie, koszty przygotowywania paczki pokrywa Klient.
Reklamacje rozpatrujemy w przeciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia.

Nasze diety

Gdzie znajdę ofertę diet?
Ofertę i opis wszystkich diet znajdziesz na naszej stronie w zakładce DIETY
Jaka dieta będzie dla mnie najlepsza?
Jest to kwestia indywidualna. W naszej ofercie znajdziesz wiele różnych diet, dzięki czemu na pewno wybierzesz opcję idealną dla siebie.
Jeśli nie masz pewności jaka dieta będzie dla Ciebie najlepsza, możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy naszej dietetyczki Małgorzaty Wrzak
Telefonicznie: 790 222 354 pn-pt 14:00-16:00
Czy mogę wykluczyć z diety jakiś produkt?
Jak najbardziej! We wszystkich naszych dietach (oprócz diety low-FODMAP) możesz bezpłatnie wykluczyć do 3 składników. Podczas składania zamówienia wpisz je w rubrykę “wykluczenia”.
Czy jedzenie można podgrzać?
Nasze opakowania nie są przystosowane do podgrzewania. Nie rekomendujemy podgrzewania jedzenia w kuchenkach mikrofalowych.
Jak segregować nasze opakowania?
Nasze opakowania są ekologiczne i należy je segregować w następujący sposób:
+ miseczki, sztućce* wykonane są z tworzyw ekologicznych: papieru, skrobi i trzciny cukrowej (segregacja śmieci: odpady zmieszane)
+ butelki i wieczka miseczek wykonane są z plastiku pochodzącego z recyklingu (segregacja śmieci: odpady suche/ tworzywa sztuczne)
Jak długo można przechowywać posiłki?
Maksymalnie przez dwa dni w lodówce. Na naszej kuchni nie używamy konserwantów ani żadnych produktów zawierających konserwanty, dlatego dania mają bardzo krótką datę przydatności do spożycia.
Jak powstają soki?
Przy pomocy głównie wytłaczarek wolnoobrotowych czy thermomixa, które gwarantują zachowanie wszystkich wartości odżywczych. Przed obróbką wszystkie owoce, warzywa i zioła ozonujemy, by pozbyć się ewentualnych zabrudzeń, bakterii czy pestycydów.
Czy dieta nadaje się dla wegan i wegetarian?
Jak najbardziej, nasza kuchnia jest całkowicie wolna od produktów odzwierzęcych. Posiadamy certyfikat jakości V-label.
Czy dieta jest bezpieczna dla osób z nietolerancją glutenu?
Jak najbardziej, osoby z nietolerancją lub chcące wyeliminować gluten ze swojej diety, mogą bez obaw spożywać nasze posiłki. W naszej kuchni nie korzystamy ze składników naturalnie zawierających gluten.
Nie polecamy jednak naszych diet osobom chorym na celiakię, ponieważ nie wszystkie produkty mają certyfikat gluten-free.
Co oznacza, że nasz catering jest certyfikowany przez Instytut Zdrowia dr Ewy Dąbrowskiej?
Instytut Zdrowia dr Ewy Dąbrowskiej przyznał nam certyfikat, który jest zapewnieniem, że nasza oferta Diety dr Dąbrowskiej jest zgodna z wytycznymi i rekomendowana przez Instytut.
Co oznacza, że nasz catering ma certyfikat V-label?
Certyfikat V-label oznacza, że nasze diety są w pełni bezpieczne dla wegan, a na naszej kuchni nie znajdują się żadne produkty odzwierzęce.

Konsultacja dietetyczna

W jaki sposób i w jakich godzinach mogę się skontaktować z dietetyczką?
Z dietetyczką możesz kontaktować się telefonicznie pod numer 790 222 354 od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00-16:00.
Czy konsultacje są bezpłatne?
Potrzebujesz pomocy w dobraniu odpowiedniej dla siebie diety? Możesz skorzystać z darmowej pomocy naszej dietetyczki, numer kontaktowy i godziny konsultacji znajdziesz tutaj. Również w trakcie trwania zamówienia masz możliwość rozwiania wszelkich wątpliwości związanych z dietą i jej przebiegiem.
Jeśli potrzebujesz dłuższej i bardziej złożonej konsultacji dietetycznej, możesz się umówić na spotkanie telefoniczne lub przez Skype’a - skontaktuj się z nami w celu ustalenia daty i poznania cennika. Więcej szczegółów na stronie GABINET HOLISTYCZNE ODŻYWIANIE.
Jak przygotować się do rozmowy?
Jeśli przewlekle chorujesz lub borykasz się z objawami chorobowymi, przydatne będą aktualne wyniki badań.