Regulamin Programu Lojalnościowego – SKARBONKA
Regulamin określa warunki udziału oraz zasady funkcjonowania programu lojalnościowego („Program Lojalnościowy”) organizowanego przez Proszę Zdrowie sp. z o. o. („Organizator”).
Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być każdy klient, który założy Konto składając zamówienie na stronie internetowej Organizatora („Uczestnik”). Uczestnik Programu Lojalnościowego nie może posiadać jednocześnie wielu Kont. Punkty zbierane na różnych kontach nie sumują się.
Program Lojalnościowy umożliwia Uczestnikom zdobywanie punktów lojalnościowych na zasadach określonych w niniejszym regulaminie („Punkty Lojalnościowe”). Zdobyte Punkty Lojalnościowe Uczestnik może wymienić na:
- rabat pieniężny obniżający cenę kolejnego zamówienia składanego z Aplikacji Mobilnej lub Panelu Klienta według przelicznika 1 pkt. = 1 zł zniżki („Rabat”).
Program Lojalnościowy umożliwia Uczestnikom generowanie linków polecających („Link Polecający”), dzięki którym:
- Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za każde zamówienie złożone i opłacone przez poleconego klienta („Polecony Klient”),
- Polecony Klient otrzymuje rabat na pierwsze zamówienie w wysokości 3%.
Uczestnik Programu Lojalnościowego z poziomu aplikacji mobilnej Organizatora (Aplikacja Mobilna), uzyskuje dostęp do:
- salda punktowego,
- historii aktywności i przyznanych Punktów Lojalnościowych,
- Linku Polecającego,
- składania zamówień z Rabatem za Punkty Lojalnościowe („Zapłać punktami”),
- niniejszego regulaminu.
Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za następujące aktywności:
Punkty jednorazowe na start:
- 2 pkt za założenie Konta,
- 10 pkt za wyrażenie zgody na marketing,
Punkty za aktywność:
- 2 pkt za każde 100 zł wydane na zamówienia złożone i opłacone za pośrednictwem Konta,
- 1 pkt za każde 200 zł wydane przez Poleconych Klientów na zamówienia, które zostaną opłacone,
- 1 pkt za każde 30 komentarzy do posiłku,
Uczestnik nie może wymienić Punktów Lojalnościowych na pieniądze, przenieść na inne Konto ani przekazać innemu Uczestnikowi. Punkty Lojalnościowe nie są pieniądzem elektronicznym.
Organizator zastrzega sobie prawo do odjęcia Punktów Lojalnościowych Uczestnikowi w przypadku anulowania, wstrzymania lub usunięcia zamówienia, braku płatności za zamówienie, usunięcia Konta, wycofania zgody marketingowej lub stwierdzenia nadużyć.
Organizator może wykluczyć Uczestnika z Programu Lojalnościowego w przypadku stwierdzenia naruszeń lub prób obejścia regulaminu i zabezpieczeń Programu Lojalnościowego, co w konsekwencji będzie prowadzić do utraty prawa do wymiany Punktów Lojalnościowych na Rabat lub Nagrody.
Organizator może zakończyć Program Lojalnościowy lub zmienić zasady naliczania punktów za aktywności w każdym momencie trwania programu, informując Uczestników o takim zamiarze za pośrednictwem poczty e-mail lub innymi kanałami przynajmniej z 14-dniowym wyprzedzeniem.
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu Lojalnościowego należy składać za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres: info@proszezdrowie.pl.
Administratorem danych osobowych jest Organizator.Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.03.2023 r. i obowiązuje do odwołania lub do momentu wprowadzenia zmian przez Organizatora.