***👉 kod: kod10 -10% na (Post dr Dąbrowskiej / Detoks Sokowy / Ratunek dla Wątroby) *** 👉kod: kod7 -7% (na pozostałe diety)
Zamów już dziś!
Zamów
hero image
image image

Zamawiaj
Zbieraj punkty
Oszczędzaj!

Nasz program lojalnościowy SKARBONKA
– sprawdź co możesz zyskać!

Stawiając na roślinną dietę wybierasz dla siebie dobre samopoczucie, zdrowe ciało i pozytywny wpływ na planetę. 

Wybierając naszą roślinną dietę, zyskujesz dodatkowo na każdym zamówieniu, gromadząc na swoim koncie punkty, które możesz wykorzystać przy kolejnych zakupach.

Lubisz oceniać posiłki? Każda uwaga jest dla nas niezwykle ważna. Teraz możemy ci się za to odwdzięczyć, ponieważ za każdy komentarz otrzymasz punkty. Lubisz się dzielić tym co dobre z bliskimi i przyjaciółmi? My też, dlatego osoba, której nas polecisz otrzyma rabat, a Ty dodatkowe punkty. Chcesz kontynuować zamówienie? Bardzo się cieszymy i przyznajemy punkty za każdą wydaną u nas złotówkę do wykorzystania kiedy chcesz i na co chcesz.

Punkty na START!

Punkty na START!

Jak dołączyć do programu?

Aby dołączyć do programu trzeba założyć Konto w Panelu Klienta na naszej stronie i złożyć poprzez nie zamówienie. Twoje punkty będą zliczały się poprawnie podczas korzystania tylko z jednego konta – punkty zgromadzone na różnych kontach nie sumują się. Jeśli właśnie zamierzasz do nas dołączyć to za wszystkie „aktywności na start” możesz otrzymać aż do 12 pkt, co daje Ci zniżkę 12 zł już na pierwsze zamówienie. 

 

Punkty jednorazowe „aktywności na start”:

  • 2 zł (2 pkt) za założenie Konta,
  • 10 zł (10 pkt) za wyrażenie zgody na marketing,

Rabat pieniężny obniżający cenę kolejnego zamówienia składanego z  Panelu Klienta naliczany jest według przelicznika 1 pkt = 1 zł zniżki.

Więcej
Punkty za zamówienie

Punkty za zamówienie

Kupując więcej, oszczędzasz więcej

Bardzo cieszymy się, że u nas zamawiasz, dlatego w ramach podziękowań za każde zamówienie otrzymasz od nas punkty do wykorzystania w wybranym przez siebie czasie na kolejną zamówioną Dietę lub produkty z Vegan Boutique.

  • Za każde wydane 100 zł na zamówienia złożone i opłacone za pośrednictwem Konta otrzymasz  1 pkt = 1 zł

Rabat pieniężny obniżający cenę kolejnego zamówienia składanego z  Panelu Klienta naliczany jest według przelicznika  1 pkt = 1 zł zniżki.

Więcej
Oceniaj i komentuj posiłki

Oceniaj i komentuj posiłki

Dzięki temu my poprawimy nasze dania, a Ty zgarniesz dodatkowe punkty

Twoja opinia jest dla nas niezwykle ważna, dzięki niej możemy być coraz lepsi. Dlatego zyskuj jeszcze więcej oceniając i komentując nasze dania.

  • Za każde 30 pozostawionych komentarzy otrzymasz 1 pkt = 1 zł

Rabat pieniężny obniżający cenę kolejnego zamówienia składanego z Panelu Klienta naliczany jest według przelicznika 1 pkt = 1 zł zniżki.

Więcej
Polecaj!

Polecaj!

Dziel się z innymi a zyskajcie razem :)

Po zalogowaniu się do naszej aplikacji mobilnej możesz wygenerować link polecający i udostępnić go swoim najbliższym.
Aby zdobywać punkty i czerpać korzyści z tego rozwiązania, Osoba polecona musi dokonać zakupu poprzez twój indywidualny link polecający.

  • Za każde 200 zł wydaną przez Klienta z Twojego polecenia, otrzymasz 1 pkt. = 1 zł
  • Dodatkowo osoba, której nas polecisz otrzyma 3% zniżki na pierwsze złożone zamówienie!

 

Rabat pieniężny obniżający cenę kolejnego zamówienia składanego z  Panelu Klienta naliczany jest według przelicznika 1 pkt = 1 zł zniżki.

Więcej
Regulamin

Regulamin

Programu Lojalonościowego

Regulamin Programu Lojalnościowego – SKARBONKA

Regulamin określa warunki udziału oraz zasady funkcjonowania programu lojalnościowego („Program Lojalnościowy”) organizowanego przez Proszę Zdrowie sp. z o. o. („Organizator”).

Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być każdy klient, który założy Konto składając zamówienie na stronie internetowej Organizatora („Uczestnik”). Uczestnik Programu Lojalnościowego nie może posiadać jednocześnie wielu Kont. Punkty zbierane na różnych kontach nie sumują się. 

Program Lojalnościowy umożliwia Uczestnikom zdobywanie punktów lojalnościowych na zasadach określonych w niniejszym regulaminie („Punkty Lojalnościowe”). Zdobyte Punkty Lojalnościowe Uczestnik może wymienić na:

  • rabat pieniężny obniżający cenę kolejnego zamówienia składanego z Aplikacji Mobilnej lub Panelu Klienta według przelicznika 1 pkt. = 1 zł zniżki („Rabat”).

Program Lojalnościowy umożliwia Uczestnikom generowanie linków polecających („Link Polecający”), dzięki którym:

  • Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za każde zamówienie złożone i opłacone przez poleconego klienta („Polecony Klient”),
  • Polecony Klient otrzymuje rabat na pierwsze zamówienie w wysokości 3%.

Uczestnik Programu Lojalnościowego z poziomu aplikacji mobilnej Organizatora (Aplikacja Mobilna), uzyskuje dostęp do:

  • salda punktowego,
  • historii aktywności i przyznanych Punktów Lojalnościowych,
  • Linku Polecającego,
  • składania zamówień z Rabatem za Punkty Lojalnościowe („Zapłać punktami”),
  • niniejszego regulaminu.

Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za następujące aktywności:

Punkty jednorazowe na start:

  • 2 pkt za założenie Konta,
  • 10 pkt za wyrażenie zgody na marketing,

Punkty za aktywność:

  • 2 pkt za każde 100 zł wydane na zamówienia złożone i opłacone za pośrednictwem Konta,
  • 1 pkt za każde 200 zł wydane przez Poleconych Klientów na zamówienia, które zostaną opłacone,
  • 1 pkt za każde 30 komentarzy do posiłku,

Uczestnik nie może wymienić Punktów Lojalnościowych na pieniądze, przenieść na inne Konto ani przekazać innemu Uczestnikowi. Punkty Lojalnościowe nie są pieniądzem elektronicznym.

Organizator zastrzega sobie prawo do odjęcia Punktów Lojalnościowych Uczestnikowi w przypadku anulowania, wstrzymania lub usunięcia zamówienia, braku płatności za zamówienie, usunięcia Konta, wycofania zgody marketingowej lub stwierdzenia nadużyć.

Organizator może wykluczyć Uczestnika z Programu Lojalnościowego w przypadku stwierdzenia naruszeń lub prób obejścia regulaminu i zabezpieczeń Programu Lojalnościowego, co w konsekwencji będzie prowadzić do utraty prawa do wymiany Punktów Lojalnościowych na Rabat lub Nagrody.

Organizator może zakończyć Program Lojalnościowy lub zmienić zasady naliczania punktów za aktywności w każdym momencie trwania programu, informując Uczestników o takim zamiarze za pośrednictwem poczty e-mail lub innymi kanałami przynajmniej z 14-dniowym wyprzedzeniem.

Reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu Lojalnościowego należy składać za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres:  info@proszezdrowie.pl. 

Administratorem danych osobowych jest Organizator.Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.03.2023 r. i obowiązuje do odwołania lub do momentu wprowadzenia zmian przez Organizatora.

 

Więcej
image image
A Ty na co wykorzystasz swoje punkty?
signature