***👉 kod: kod10 -10% na (Post dr Dąbrowskiej / Detoks Sokowy / Ratunek dla Wątroby) *** 👉kod: kod7 -7% (na pozostałe diety)
Zamów już dziś!
Zamów
catering-dabrowskiej (4)
image image image

Jak ćwiczyć przy diecie dr Dąbrowskiej?

17 kwietnia 2024

image image image

Dobra dieta

Jak ćwiczyć przy diecie dr Dąbrowskiej?

Ćwiczenia fizyczne podczas postu wpływają bardzo pozytywnie na nasz organizm. Tak samo jak sam post ruch również odpowiada za utrzymanie i przywrócenie równowagi w organizmie, dlatego świetnie się dopełniają.

Zachęcamy aby potraktować czas na poście jako czas relaksu, odpoczynku oraz czas zatroszczenia się o siebie w szczególny sposób. Nie należy traktować postu zadaniowo, to nie są wyścigi. Jeżeli czujesz, że pełny 42-dniowy post jest dla ciebie zbyt dużym wyzwaniem zrób 14-dniowy i wykorzystaj ten czas na odnowę. Warto także w tym czasie skupić się na tym co się lubi robić i stwarzać sobie na to okazję. Post wspierają masaże, szczególnie limfatyczne oraz sauna gdyż ułatwiają odprowadzanie toksyn z organizmu.

Najbardziej zalecana jest umiarkowana aktywność typu typu:

  • spacery,
  • nordic walking,
  • joga
  • pilates
  • pływanie

Osoby regularnie i intensywnie ćwiczące powinny dostosować intensywność ćwiczeń do własnych możliwości, szczególnie jeżeli chodzi o ćwiczenia siłowe.

Poprzedni

Dieta dr Dąbrowskiej w różnych grupach wiekowych - dostosowanie diety do potrzeb różnych użytkowników

Następny

Co zrobić, kiedy odczuwasz głód na diecie Dąbrowskiej