low-FODMAP Protein

  • ŚNIADANIE

    Cold brew:
    Napar ziołowy
    .....
    Owsianka z tahini, granatem i syropem klonowym

  • LUNCH

    Zupa:
    Krem z marchwi
    .....
    Danie główne:
    Bolognese z tofu z makaronem gryczanym, kapary, bazylia

  • PODWIECZOREK

    Koktajl białkowy:
    jagoda, syrop klonowy, białko słonecznikowe, mleko sojowe

  • KOLACJA

    Sałatka odżywcza:
    Tabbouleh z sorgo, kolendra

low-FODMAP Protein
Cennik:


NOWOŚĆ / Dieta dostępna od 1.03!

  • KALORYCZNOŚĆ-1900 kcal
  • Dzień testowy-74 zł
  • Dzień diety-97 zł
  • od 21 do 28 dni diety-96 zł
  • od 29. dnia diety-95 zł
package info

Pamiętaj! Ekologiczne opakowania otrzymasz w cenie zestawu.

Nasz 100% roślinny i bezglutenowy catering certyfikowany jest przez:

Czy dieta jest dla Ciebie?

Szczególnie zalecana dla osób z problemami trawiennymi i chorujących na zespół jelita drażliwego (IBS) oraz przerost flory bakteryjnej w jelicie cienkim (SIBO). Skutecznie zmniejsza takie dolegliwości ze strony układu trawiennego jak bóle, efekt wydętego brzucha, uczucie przelewanie w jamie brzusznej, wzdęcia, zaparcia, biegunki, zgaga.

Kaloryczność tej diety to ok. 1900 kcal.

Więcej
Czy dieta jest dla Ciebie?

Co otrzymasz?

Codzienne pod Twoimi drzwiami będzie czekać na Ciebie dieta o wysokiej gęstości odżywczej. W menu znajdziesz 4 posiłki: śniadanie, lunch: zupę i danie główne, kolację, a także ziołowy napar cold brew i koktajl białkowy. Wszystkie składniki są ilościowo zgodne z wytycznymi Monash University dla diety low-FODMAP. Dania pakujemy w eko pudełka, a butelki zrobione są z plastiku pochodzącego z recyklingu.

Kliknij i sprawdź menu na najbliższy tydzień.

Więcej
Co otrzymasz?

Zasady diety
Co powinieneś/aś wiedzieć?

FODMAP to skrót pochodzący od angielskich słów oznaczających po polsku „Fermentujące Oligo- Di- i Monosacharydy oraz Poliole”. Jest to grupa węglowodanów, które cechują się m.in. szybką fermentacją i słabym wchłanianiem. Angielskie słowo „low” oznacza niski, czyli określa wyeliminowanie z diety pokarmów zawierających duże ilości ww. łatwo fermentujących węglowodanów. Zasady low-FODMAP i lista produktów dozwolonych i niedozwolonych na diecie została opracowana przez australijski Monash University.

Wiele badań udowodniło, że czasowe ograniczenie spożywania produktów o wysokiej zawartości szybko fermentujących węglowodanów (czyli dieta low-FODMAP) ma bardzo duży wpływ na poprawę stanu zdrowia i zmniejszenie objawów towarzyszących SIBO czy IBS. Dlaczego tak się dzieje? Spożywanie pokarmów o wysokiej zawartości FODMAP powoduje zwiększenie wchłaniania wody w jelicie cienkim, efektem jest ból, uczucie przelewania czy biegunki. Dokarmiane są także bakterie, których nadmierna ilość wywołuje gazy, powoduje efekt wydętego brzucha i uczucie ogólnego dyskomfortu.

Codziennie w zestawie znajdziecie napar ziołowy cold brew. To metoda przygotowania naparów na zimno z ziół, kwiatów i owoców, do której wykorzystujemy wodę oczyszczoną w procesie odwróconej osmozy. Zimna woda nie niszczy wielu składników wrażliwych na wysokie temperatury, dlatego napary są nasycone korzystnymi dla zdrowia i urody substancjami bioaktywnymi. Nasze ziołowe mieszanki przygotowane są na bazie wysokiej jakości ziół, kwiatów, owoców, głównie wspierających detoksykacje, metabolizm, trawienie oraz mających działanie relaksujące.

Koktajle białkowe są idealne dla osób regularnie ćwiczących, wspierają regenerację po treningu, ale sprawdzają się również w czasie długotrwałego unieruchomienia, złamań, oparzeń oraz rehabilitacji. Wspomagają proces odchudzania. Zwiększone zapotrzebowanie na białko mają osoby w chorobach nowotworowych, niedożywione, przewlekle chore. Przygotowujemy je tylko z naturalnych składników roślinnych low-FODMAP o wysokiej gęstości odżywczej, są to m.in. białko konopne, dyniowe i słonecznikowe, ekologiczne mleka roślinne, orzechy, pestki, warzywa bogate w chlorofil, owoce i warzywa z dużą ilością antyoksydantów.

W koktajlach o pojemności 330 ml znajduje się ok. 25-30 g białka. Kaloryczność ok. 400 kcal.

Więcej
Zasady diety <br> Co powinieneś/aś wiedzieć?
Dieta low-FODMAP ma bardzo duży wpływ na poprawę stanu zdrowia, samopoczucia i zmniejszenie objawów towarzyszących SIBO czy IBS (zespół jelita wrażliwego).
Mamy dla Ciebie również:
Potrzebujesz specjalistycznej pomocy dietetycznej? Zapraszamy na wizytę do gabinetu - Holistyczne Odżywianie. Gabinet